Saturday, 13 December 2008

好喜欢几米哦。。。。


我喜欢四十五度地靠着你
不论在世界的任何角落都要感到幸福
在即将九十度坠落前请用一百八十度温柔地抱抱我

I enjoy lying against you,at an angle of 45 degrees.
I’ll be happy anywhere in the world.
Before falling at right angles,
Do hold me tenderly at a straight angle.
好浪漫哦。。。
但是我还在等待一个
一个我可以让她四十五度靠在我身边的人。。
不懂她会几时出现
但是,我懂。。。
只要他出现,
我一定会用一百八十度温柔的抱着他。。。
直到她推开我为之。。。。
相信我。。。

1 comment:

vivian said...

very romantic!!!i like it...
hope u will do wa u say 2 ur gf...
hehe...